Bella Lulu Bloghop - Pop-up kaart - 29 juli

Goedemorgen lieve bloglezers,

Daisy heeft weer een nieuwe online workshop gemaakt en natuurlijk willen we deze graag uitlichten in deze bloghop. Het is weer een interactief kaartje geworden. Een heel leuk model want als je het kaartje openmaakt schuift het pop-up gedeelte naar boven en naar beneden. Onderaan mijn blog vind je een lijst met gebruikte materialen.

 

De online workshop van deze Pop-up kaart met 4 panelen bestel je hier in de webshop. Voor de basis van mijn kaart heb ik het Bella Lulu cardstock gebruikt en het leuke designpapier feestje in t' bos.

 

Op de voorkant van de kaart heb ik ook nog de nieuwe vierkante mal van Marianne design gebruikt.  Alle leuke plaatjes komen allemaal uit de papierset feestje in 't bos. Bovenin de kaart heb ik een pocket gemaakt en hier heb ik verschillende labels in gestoken. Ook deze teksten zitten allemaal in de papierset feestje in het bos. 

 
Als je de kaart openmaakt dan schuift via een heel leuk techniekje het Pop-up gedeelte naar boven en naar beneden. Op 2 van de 4 panelen heb ik ook een pocket gemaakt waar een tekstlabel in zit.

 
De tekst i'm an interactive card komt uit de stempelset van Craftlab en die bestel je hier.
 
 

 
 Wat moet je doen?
  • Ga 29 juli langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!  

Voor nog meer inspiratie met de online workshop pop-up kaart met 4 panelen mogen jullie nu door hoppen naar het blog van:

Antoinette

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes,



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 

 

 


 

 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Tijd voor een feestje