Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

 Hallo lieve bloglezers,

Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag is er weer een bloghop bij Noor & Zo met een geweldig leuk knipvel van deze te gekke aapjes. Als je net zo enthousiast bent als ik dan kun je hier het knipvel bestellen.

Ik heb alvast een kaartje ermee gemaakt en dat wil ik jullie graag laten zien.

Ik heb de Fold art schommel van Dutch Doobadoo als basis gebruikt. Deze heb ik twee keer uitgeknipt en beplakt met het designpapier at the Zoo van Noor design.


Daarna heb ik heel veel bladeren uitgestanst die bij de al iets oudere mal summer vibe bloem zitten. Deze bladeren zijn lekker groot en die passen dus perfect bij de leuke aapjes. Het kleine aapje in het midden vindt het slingeren nog een beetje eng dus hij houdt stevig het handje van zijn mama vast. Ik heb een paar stukjes hemp cord gebruikt om lianen te creëren op mijn kaart.

 

Bij het leuke knipvel zitten natuurlijk ook weer hele grappige teksten. De nesting dies van Bella Lulu zijn erg geschikt om hierbij te gebruiken. In dit setje zitten 4 cirkels en 4 cirkels met een schulprandje. Je hebt dus altijd de juiste maat bij de hand om te gebruiken op je creaties.



Voor de grote tekst heb ik de Sketch art - big square gebruikt. Kijk hoe leuk de tekst hierin past.



Op het knipvel zitten ook heel veel losse bananen. Deze zijn erg leuk om aan een tak of een blad te hangen, maar je kunt ze natuurlijk ook los op je kaart verwerken.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn ideetjes. Vanaf hier mogen jullie doorhoppen naar: Natalie. Ik zie jullie weer graag terug bij mijn volgende blog. 
Lieve groetjes 
 
Anouk


Reacties

  1. Genoeg inspiratie bij deze apenplaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohh ook al zo'n leuk model!
    Prachtig aangekleed, het cord grappig als liaan:)
    Heel leuk gedaan,hop ben weer weg, eigenlijk slinger voel me net een aap, hahahah!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Crealientje,
      Dankjewel dat je even langs bent komen slingeren.

      Verwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt met de leuke aapjes! Vind de DDBD mal er ook super bij.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Suzan,
      Dankjewel, ja ik vond deze mal er heel geschikt voor.
      Groetjes Anouk

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart met de DDBD mal en die ondeugende apen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik reageer wel wat laat, maar ook dit is een gave creatie.
    Of je zo de jungle inloopt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Antje,
      Dankjewel voor je leuke reactie.

      Groetjes Anouk

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kerststal

Lekker smullen