Bella Lulu Bloghop - Knipvel Happy Summer - 18 april

 Goedemorgen lieve bloglezers,

Met het lekkere weer van afgelopen week wanen we ons al bijna in de zomer dus vandaag een bloghop met een toepasselijk knipvel namelijk Happy Summer van Bella Lulu. Ik heb een slimline kaartje gemaakt met de nieuwe slimline mal van Marianne Design, inkt en structuurpasta. Onderaan mijn blog vinden jullie een lijst met alle gebruikte materialen.



Voor de basis heb ik de nieuwe slimline mal van Marianne Design gebruikt en deze mal shop je hier. In de openingen heb ik gewerkt met het Mask Art happy birthday van Dutch Doobadoo en met structuurpasta. Toen de structuurpasta droog was heb ik de drie vakjes op kleur gebracht met verschillende Izink inktjes. Ook de buitenrand van deze vakjes heb ik op kleur gebracht.

 
Het vrolijke knipvel van Bella Lulu is Happy Summer en dit knipvel shop je hier vandaag, maandag 18 april met 25% korting in de webshop. De Gnomes heb ik op kleur opgeplakt in de vakjes in mijn kaart. Hier en daar heb ik een beetje geknipt in de Gnomes zodat ze mooi over de openingen in de mal heen kunnen hangen.




De bloemetjes op de kaart heb ik gemaakt met de collectables mal Madeliefjes van Marianne Design en deze shop je hier. De teksten op de kaart komen ook uit het knipvel Happy Summer van Marianne Design.
 

 
Wat moet je doen?
  • Ga 18 april langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!  

Voor nog meer inspiratie met het designpapier Zomerkoninkjes van Bella Lulu mogen jullie nu door hoppen naar het blog van:

Corry

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).






870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

19251 Aladine Inkpad Izink Dye Jaune Aurore


19263 Aladine Inkpad Izink Dye Vert Menthe

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Tijd voor een feestje