BELLA LULU BLOGHOP - BELLA LULU KNIPVEL AHOY - 15 MAART

Goedemorgen allemaal,

Er zijn weer een paar hele leuke nieuwe Bella Lulu knipvellen verschenen en hoe leuk is het dat we vandaag het nieuwe knipvel Ahoy (3000/0085) in de spotlight zetten. Alle dames hebben weer iets heel leuks gemaakt, dus neem snel een kijkje bij deze inspirerende bloghop. Ik heb een schatkistje gemaakt voor een stoere bink.



De basis van het schatkistje heb ik gemaakt uit Florence Cardstock Smooth Maritiem. Een mooie donkere kleur blauw die perfect bij dit thema past. Het designpapier dat bij het knipvel past is Seashore van Noor!Design (6011/0517). Dit mooie papier heb ik voor het hele doosje gebruikt.

6011/0517 Paper bloc Seashore
Het schatkistje kan natuurlijk ook open want ik heb een sluiting gemaakt met magneetjes. In het schatkistje heb ik verschillende schelpen gedaan. Maar daar kan natuurlijk ook een klein cadeautje of iets lekkers in.



Ik heb de plaatjes van het knipvel Ahoy uitgestanst met de nesting dies (3002/0003) van Bella Lulu. In het knipvel zitten echt heel veel verschillende plaatjes die heel goed passen op slimline kaarten maar zoals je ziet kun je ook alleen de hoofdjes gebruiken op een cadeaudoosje.

3000/0085 Bella Lulu Knipvel Ahoy
Onder de plaatjes heb ik wat Mulberry gebruikt en de Craftables Bubbles stans van Marianne Design (CR1512). Een aantal teksten heb ik uitgeknipt en gemat op het Maritieme Cardstock en zo op het schatkistje verwerkt.



Achterop heb ik de vuurtoren van Noor!design (6002/1442) verwerkt en hier en daar nog wat meeuwen (6002/1443). De snavels en de pootjes van de meeuwen heb ik aangezet met memento inkt Potter's Clay.



Aan het handvat van het schatkistje heb ik ook nog een tekst vastgemaakt met wat Hemp cord. Dit zit er een beetje nonchalant omheen zodat het er lekker stoer uitziet.



Er is ook weer een hele leuke Cardkit verkrijgbaar bij dit gave thema. Dus neem snel een kijkje in de webshop.

ACTIEPAKKET - Ahoy

Wat moet je doen?
  • Ga 15 maart  langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Voor nog meer leuke ideetjes mogen jullie nu doorhoppen naar:

Irina

Bedankt weer voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.

Groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


3000/0085 Bella Lulu Knipvel Ahoy
6011/0517 Paper bloc Seashore
 3908-025 Hemp cord wit 0,8mm x 100m

8010/0001 Mulberry boombastvezels voor Mixed Media


6002/1442 Nautical Traveler Lighthouse
1617-121 Vaessen Creative - Magneet Ø8x1mm - 12 stuks
ME-000-801 Memento Ink Pad Potter's Clay

 2926-054 Florence Cardstock smooth Maritime

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Tijd voor een feestje