Aardblij

 Goedemorgen lieve bloglezers,

De muisjes van Marianne Design blijven leuk, vandaag zijn ze druk bezig met aardbeien plukken. Als basis heb ik de aarbei van Dutch doobadoo gebruikt. Onderaan het blog vind je een lijst met alle gebruikte materialen.

De Fold Card Art van de aarbei van Dutch Doobadoo bestel je hier. Ik heb geen designpapier gebruikt maar alleen cardstock in de kleuren zwart, groen en rood. Van het trappetje van Marleen heb ik de tussenstukjes weggeknipt zodat er alleen een ladder overblijft waar één van de muisjes opstaat.

 

Het andere muisje hangt over de grote aardbei heen. De kleine aardbeien op mijn kaartje zitten in de collectables mal baking fun en die shop je hier.

 



De mand in het gras waar de aardbeien in zitten is ook van Marianne Design en deze shop je hier. De tekst op de kaart is een stempel van Marleen genaamd fris en fruitig. Met een zwarte blackliner en witte signo pen heb ik nog wat accentjes op de kaart gemaakt.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).





LR0689 Creatables Wol mand


Reacties

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

December