Bella Lulu Bloghop - To The Moon - 17 januari

Goedemorgen allemaal,

Er is weer een leuk knipvel verschenen van bella Lulu genaamd Over The Moon. Omdat ik regelmatig babykaartjes nodig heb, heb ik een geboortekaartje gemaakt met het craft stencil van de tas by Marleen.

De basis van mijn kaart is het craft stencil bag by Marleen van Marianne Design. Het designpapier dat ik gebruikt heb is Hello spring. In dit blok zitten allemaal pastelkleurtjes dus ideaal voor babykaartjes. Het designpapier Springtime bestel je hier.


De leuke beertjes zijn van het nieuwe knipvel Over The Moon. Het beertje op de maan heb ik losgeknipt en tussen het hengsel van de tas geplakt. Het knipvel Over The Moon shop je hier.

 3000/0112 Bella Lulu Knipvel Over the Moon

Omdat ik het designpapier alleen aan de zijkanten en onderkant heb vastgeplakt is de tas een pocket geworden en hier heb ik het flesje van Marianne Design in gestopt.

 
De tekst gefeliciteerd is een stempelset van Marianne Design genaamd handgeschreven baby teksten. De tekst kleine baas is van een oud knipvel van Bella Lulu. De kleine sokjes heb ik gebruikt van het waslijntje van Marleen.
 



Wat moet je doen?
  • Ga 17 januari langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!  

Voor nog meer inspiratie met het knipvel Over The Moon mogen  jullie nu door hoppen naar het blog van:

Annette

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,
 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

 3000/0112 Bella Lulu Knipvel Over the Moon

 


PK9174  Paper pad Springtime

CR1502 Craftables waslijntje by Marleen


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Tijd voor een feestje