Bella Lulu Bloghop - Pinguïn Love - 6 december

Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat jullie vandaag weer een rondje met ons meehoppen. Ik denk dat we allemaal verliefd zijn op het nieuwe knipvel Pinguïn love van Bella Lulu. Ik heb een kaartje gemaakt met het Explosion Punch Board van We R.

 
 De enveloppe en het doosje heb ik gemaakt met het Explosion Punch Board van We R. Dit is zo leuk om te maken dus die komen nog veel vaker voorbij. Op het You tube kanaal van Noor en Zo vinden jullie verschillende filmpjes hiervan. Het Explosion board kun je hier bestellen.



Het designpapier dat ik heb gebruikt is Love Letters (6011/0525) van Noor Design. 
 
 
 
Alle leuke Pinguïns komen uit het nieuwe knipvel Pinguïn love (3000/0110) van Bella Lulu. Weer een heel mooi knipvel voor verschillende gelegenheden. Ik heb bijna alle plaatjes gebruikt omdat ik heel veel plek had om te versieren. Er zitten ook ballonnen, envelopjes en vogeltjes op het knipvel.



Als confetti heb ik behalve de hartjes die bij het punch board zitten ook de envelopjes van Marianne Design gebruikt. Deze kun je hier bestellen.
 
 
Wat moet je doen?
  • Ga 6 december langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!  

Voor nog meer inspiratie met het knipvel Pinguïn Love mogen  jullie nu door hoppen naar het blog van:

Annette

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 
 
 
 
 
 6011/0525 Paper bloc Love Letters

CR1518 die Envelope set

CS1058 stempel Clearstamp met mallen - Banners

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Tijd voor een feestje