Bella Lulu Bloghop - Designpapier La La Lente - 13 december

Goedemorgen allemaal,

De kerstkaarten hebben we voor dit jaar wel zo een beetje gehad en we gaan nu langzaam richting het voorjaar. Bella Lulu heeft al nieuw designpapier uitgebracht genaamd La La Lente en daar mogen we jullie vandaag heel veel inspiratie mee geven dus hop gezellig mee.

 
Zoals jullie weten maak ik heel graag cadeaudoosjes en ook vandaag heb ik een doosje gemaakt. De basis is deze Dutch Box Art van Dutch Doobadoo. Deze kun je hier bestellen.
 
 

Het mooie papier La La Lente van Bella Lulu shop je hier. In deze set zitten 10 vel dubbelzijdig bedrukt designpapier en 2 knipvellen. Ik heb het cadeaudoosje vandaag in het paars gemaakt, maar er zitten nog meer verschillende printjes in deze set. Je shopt het pakket alleen vandaag maandag 13 december met 25% korting.

3004/0012 Bella Lulu designpapier La La Lente

Onderaan het doosje heb ik een grasrand gemaakt van het designpapier waar ik ook een paar bloemetjes uit het knipvel in heb gestoken.

 
De teksten die ik heb gebruikt zijn van Marleen en komen uit de set hallo Lente en Pasen. De stempelset kun je hier bestellen. 
 
 CS1043 Marleen's Hallo Lente & Pasen

Het paarse organza lint dat ik heb gebruikt vind je hier.



Wat moet je doen?
  • Ga 13 december langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!  

Voor nog meer inspiratie met het nieuwe designpapier La La Lente mogen jullie nu door hoppen naar het blog van:

Linda

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

3004/0012 Bella Lulu designpapier La La Lente

 

CR1355  Craftable Gras

CS1043 Marleen's Hallo Lente & Pasen

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Lekker smullen