Bella Lulu Bloghop - Sinterklaas - 29 November

Goedemorgen allemaal,

Komend weekend is het dan eindelijk zover, het heerlijke avondje is gekomen. kijken jullie er ook zo naar uit? Vandaag heb ik geen kaartje gemaakt maar ik heb grote chocolade munten gepimpt met het Sinterklaas knipvel van Bella Lulu.


Het ideetje is van Marleen van der Morst en ik vond het zo leuk dat ik het jullie ook graag wilde laten zien. Ik heb bij de hema een paar grote Chocolade munten gekocht met een doorsnede van 10 cm. Met een cirkelsnijder of een ronde cirkel mal kun je het designpapier op maat maken en dit plak je op de verpakking. Het designpapier dat ik heb gebruikt is uit de nieuwe slimline set Sint en Piet van Dutch Doobadoo en deze kun je hier bestellen.
 
 

 
De Sint en alle leuke Pietjes komen uit het knipvel Sinterklaas van Bella Lulu. Ik heb  verschillende plaatjes uitgeknipt en op het designpapier geplakt. Ook de teksten zitten op dit leuke knipvel. De teksten heb ik gemat op het designpapier, dan komen ze net wat mooier uit.
 
 3000/0046 Bella Lulu Knipvel Sinterklaas



Uit de mal schoentje zetten (CR1489) van Marleen heb ik de chocolade letters, de gouden munten en de wortel gebruikt. Zo heb je in een handomdraai een leuk schoencadeautje. Het knipvel Sinterklaas shop je alleen vandaag maandag 29 november met 25% korting.


Wat moet je doen?

  • Ga 29 november langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!  

Voor nog meer inspiratie met het knipvel Sinterklaas mogen  jullie nu door hoppen naar het blog van:

Corry

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

CR1489 Craftables  Schoentje zetten

3000/0046 Bella Lulu Knipvel Sinterklaas

Reacties

  1. Wat leuk, zo op die chocolademunten, zonde om op te eten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi zo op die munten
    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden! Heel leuk om uit te delen aan de juffen / meesters op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmmmmmmmmm lekker die munten en een goed idee om ze zo te gebruiken maar leg ze maar niet te dicht bij de haard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt die chocolade munten heel gezellig versierd, ze zijn heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Tijd voor een feestje