Bella Lulu Bloghop - Happy Sweet Cupcake - 20 september

Goedemorgen allemaal,

Zijn jullie ook zo dol op taartjes en gezelligheid? Wij wel, dus vandaag is er een hele gezellige en lekkere bloghop met het Bella Lulu knipvel  ''Happy Sweet Cupcake''

 
Ik heb een keukenshort gemaakt met behulp van het craft stencil schort van Marianne Design (PS8085). Het designpapier dat ik heb gebruikt is ''Little Chef'' van Bella Lulu (3004/0011). Ik heb meerdere printjes uit de set gebruikt want die passen allemaal perfect bij elkaar.
 
 PS8085 Craft Stencil Schort

Ik maak altijd een dubbele kaart dus het short kan gemakkelijk blijven staan. De handige vakken op het short heb ik opgeplakt met foamtape zodat ik hier nog wat leuks in kon steken. De accessoires in het short komen uit de collectables mal ''baking Fun'' van Marianne Design. In deze mal zitten allemaal leuke bak accessoires die je bij de collectables kunt gebruiken maar dus ook prima bij de leuke Bella Lulu plaatjes. Het bestek heb ik uit gestanst uit spiegelkarton.
PA4129 - Collectable plus - Baking Fun

De lieve Gnooms die druk aan het werk zijn komen uit het knipvel ''Happy Sweet Cupcake'' van Bella Lulu (3000/0099). Een lekker zoet knipvel met leuke Gnooms, cupcakes en bijpassende teksten. Hier kun je eindeloos mee variëren.
3000/0099 Bella Lulu Knipvel Happy Sweet Cupcake

 
 Wat moet je doen?
  • Ga 20 september langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!  

Voor nog meer leuke ideetjes met dit super zoete knipvel mogen jullie nu doorhoppen naar het blog van:

Corry

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

3000/0099 Bella Lulu Knipvel Happy Sweet Cupcake

PA4129 - Collectable plus - Baking Fun
3004/0011 Bella Lulu designpapier Little Chef

PS8085 Craft Stencil Schort

8011/0104 Spiegelkarton zilver

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

December