BELLA LULU BLOGHOP - BLOEMKAART - 16 APRIL

Goedemorgen allemaal,

Het is weer vrijdag dus vandaag staat er een online workshop in de spotlight. Natalie heeft deze leuke bloemkaart gemaakt. Het Designteam heeft weer hele leuke voorbeelden voor jullie uitgewerkt en die laten we jullie graag zien. Ik heb er een opkikker van gemaakt.

De leuke online workshop kun je hier bestellen. Wil je nou geen enkele workshop missen dan is een All-Inclusive abonnement misschien iets voor jou. Je kunt hier klikken voor meer informatie.

 
Ik ben deze keer aan de slag gegaan met het nieuwe papierblok Springtime van Marianne Design (PK9174). In deze set zitten allemaal zachte lentekleuren met verschillende designs maar ook heel veel effen kleuren. Dit vind ik zelf heel fijn omdat ik daardoor ook de kikkers heb kunnen maken met de papiertjes die bij elkaar matchen. Voor de basis heb ik een motiefje gebruikt zodat de grote bloem hier mooi bij afsteekt.

PK9174  Paper pad Springtime
                                                                               
 De grote bloem heb ik ook gemaakt met het designpapier uit de set Springtime. De randjes van de bloem heb ik beïnkt met Distress ink Wild Honey. Uit de bloem komen ook een paar kikkertjes tevoorschijn. Deze zijn van Marianne Design (CR1514).
 
 
    
De waterlelies op de kaart zijn ook van Marianne Design (CR1515). Ook deze heb ik gemaakt met de papiertjes uit het papierblok Springtime.

 
De teksten komen uit de stempelset opkikkers van Marianne Design (CS1065). In deze set zitten heel veel leuke teksten met opkikkers, beterschap, sterkte en ik denk aan jou.
Op de waterlelies en de bloem heb ik met glossy accents nog wat waterdruppels gemaakt.

 
Wat moet je doen?
  • Ga 16 april langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter! 
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, voor nog meer inspiratie mogen jullie nu doorhoppen naar:
 
 
Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
 
Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 PK9174  Paper pad Springtime

CR1514 Craftables - Kikkers 

 

CR1515 Craftables - Waterlilies

15TIM27201 Distress Ink -  Wild honey GROOT

CS1065 Clear Stamp Opkikkers

 

GAC27898 Ranger Glossy Accents mini



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Bella Lulu bloghop Apen - maandag 19 oktober 2020

Kerststal

Tijd voor een feestje